Листи до друга (2008)


Автор/Видавництво: Тернопіль, Вільне Життя
Дата випуску: 2008
Мова: українською
Кількість сторінок: 457
Додаткова інформація: видання можна знайти у бібліотеці Затонського


Про видання

Тернопіль і тернополяни. Так коротко можна сказати про цю книжку. Їі автор — тернопільський газетяр, заслужений журналіст України Володимир Сушкевич. Його оповіді щирі, безпосередні, бо Тернопіль його давня любов. У цьому місті він народився, пережив війну, багато років працює у «Вільному Житті». Книжка буде цікавою тим, хто хоче більше знати про місто, про його людей. Видання адресоване людям, закоханим у Тернопіль. А хто ж не любить це місто!




Зміст

До читача – 3

ЛИСТИ ДО ДРУГА. ТЕРНОПІЛЬСЬКІ ІСТОРІЇ

Вічна аптека - 6
Дай озирнутись, там мої могили - 10
А ми тую червону калину - підіймемо - 14
На високому березі - 17
Місто в зиму заглядає - 20
І пам'ять-сніг спокою не дає - 23
Усе ближче Великдень - 27
Життя минає, фотографії залишаються – 30
Не минай так швидко, літо! - 33
Серпень Квітують айстри - 37
Тук-тук Каштани падають на брук - 41
Загублений ключик - 44
Зимове щастя - 47
Як повільно минають дні - 50
Той незабутній вечір - 54
Диво на ймення телевізор - 57
Мелодія весни - 61
78 обертів щастя - 64
Весняний вогник - 68
Зупинена мить - 71
Вогник свічки у темному залі - 74
Таємниче немовля - 77
Чарівний ключик - 80
Заблукала в місті осінь - 84
Швидко тануть останні дні року - 87
Знову в місто приходить весна - 90
Один день і все життя - 93
Летять літа Приходить літо - 96
Бо що ми без Тернополя? - 99
І підемо на вулицю Лучаківського - 103
Райдуга над містом - 107

РЕПОРТЕРСЬКІ СТЕЖКИ

Як я жебрав у Чорткові
Як я торгував на ринку
Як я продавав газети
Як мене вивезли на сміття
Як я лікувався від алкоголізму
Як я замітав вулицю.
Як я був кондуктором.
Як я валявся у Чорткові
Як я обідав у Підгайцях
Як я був дев'ятим учителем.
Як мене здали до дід-дому
Як я платив за хату.
Як я варив борщ
Як я збирав пляшки
Як я бавився в пана
Як я латав мешти.
Як я пік хліб
Як я мандрував електричкою
Як я застряг у ліфті.
Як мені циганка ворожила
Як я збирався стати бомжем
Як я заблудився у Кременці

ЗАКІНЧІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, РЕЧЕННЯ

Найкраще почуваю себе вдома
Роман із нещасливим кінцем.
Білокриниця, любов моя
Кожен день — золото найвищої проби.
Улюблена квітка — неопалима купина
Душа прагне світла
Театр — це назавжди
Хто ідеальний читач.
Доживемо до понеділка?
Театральний роман Ляховського
Тільки мандрівникові заздрить Гречин
«Не нашкодь!» — улюблений девіз Олександра Хари.
Магічне число Богдана Тераза
«Усі газетні дороги ведуть у секретаріат»
Моя доля — моє «Романове село»
«Діти — наймужніші пацієнти»
«Штірліц похвалив би мене»
«У нас щодня — день відкритих дверей»
«Любімо не себе в житті»
«До пліток про мене ставлюся з розумінням».
«Де ж той мільйон?»
«Без таємниць життя не цікаве»
«Світ сприймаю крізь призму музики»
«Позаяк я є просто Гриць Драпак»
«Гору не перевернеш, але».
«Зачекайте літа. Ще на дворі не осінь»
«Хіба бувають жінки некрасиві?»
«Вчитися нелегко, але»
«Поважаю кожного пацієнта».
«Не уявляю життя без «Вільного життя»
«Сміх — не гріх»
«Дитячий сміх — найкраща музика».
«Нічого б не змінила у своєму житті».

ЗІРКИ ДАЛЕКІ І БЛИЗЬКІ

Секрет Софії Ротару.
Балада про актора.
Його любили всі.
Загадка Вольфа Месінга
«Ой, не світи, місяченьку».
їх знав увесь світ.
Завжди шукаю тебе
Карпатські Ромео і Джульєтта
Сонячна посмішка Жерара Філіпа
Була в Тернополі вулиця Паустовського
Старе танго і «Петер»
Біла Лілія
«У Тернополі ти зустріла мене».
Серця трьох
Обвінчані вітром
Кіно, легенда і Марина Ладиніна
Чарівник Чарлі
Сумна осінь патріарха.
Тепле світло Віри Холодної
«Це Штірліц?».
Білий-білий птах
Всенародні дідусі.
А журавлі летять і летять
Сестри Байко
Софія і Любов
Де ви тепер?
їх полонило кіно
Щепко і Тонько
З тобою і без тебе
Дитинства нашого Тарзан
Радість від Вадима Синявського

Завантажити: vkontakte.ruex.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар